Chystáte sa vstúpiť na stránku glovalpremium.sk s predajom alkoholu.

Prosím potvrďte, že už máte 18 rokov ?


Áno       Nie

Ako nakupovať?

 

1. Hľadanie

Môžete využiť hladáčik alebo filtrovaním podľa druhu produktu rozkliknutím na menu.

2. Pridanie tovaru do košíka

Následne si produkt jedným kliknutím na ikonku pridáte do košíka. Tovar sa vám uloží do košíka, ktorý nájdete vpravo hore.

3. Objednanie tovaru

Tovar z košíka objednáte opäť dvoma spôsobmi – rýchlou objednávkou, kedy zadáte len údaje pre doručenie, alebo sa zaregistrujete a využijete všetky výhody registrovaného zákazníka. 

4. Odoslanie objednávky

Následne stačí vyplniť údaje v objednávke a objednávku odoslať. O ostatné sa postaráme za Vás.

Otázky a odpovede

 

Prečo sa mám registrovať?

Registráciou získate prístup do zákazníckej zóny. Získate množstvo extra zliav na ďalšie nákupy, potvrdením o odoberaní newsletteru budete informovaní o aktuálnych zľavách ktoré budú prístupné iba registrovaným zákazníkom.


Naozaj sa nemusím registrovať, aby som mohol nakupovať?

Nemusíte. Registrácia nie je povinná a nakupovať na glovalpremium.sk sa dá aj bez registrácie.

Ako sa prihlásiť?

Prihlásiť sa môžete v spodnej lište e-shopu. Prihlásenie je možné aj po výbere želaných produktov v samotnom košíku. Takže sa nemusíte obťažovať prihlasovaním pred samotným nákupom. Ak ste zabudli heslo, môžete využiť funkciu Zabudol som heslo, ktorá Vám ho zašle obratom e-mailom.

Ako rýchlo objednať bez registrácie?

Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie objednanie vína sme pre Vás pripravili aj možnosť objednania tovaru bez registrácie. V takom prípade stačí vyplniť len základné údaje pre doručenie tovaru a odoslať.


 

Ako funguje nákupný košík?

Pri každom produkte sa nachádza políčko na zadanie počtu daného produktu, ktoré chcete vložiť do košíka. Napíšte teda číslo zodpovedajúce počtu , ktorý si prajete a kliknite na ikonku nákupného košíka. Tento tovar v danom počte bude pridaný do Vášho košíka. Nákupný košík nájdete v pravom hornom rohu stránky. Po kliknutí na nákupný košík vidíte prehľad objednaných produktov. Kliknutím na Prejsť k objednávke sa dostanete do prehľadu vami vybraných produktov vo Vašom košíku. Tu môžete zmeniť počet kusov, odstrániť produkt z košíka, alebo samozrejme prejsť k samotnej objednávke produktov z vášho košíka. 

Ako vytvoriť objednávku?

Objednať tovar z nákupného košíka môžete niekoľkými spôsobmi:

Ak nie ste registrovaný, môžete sa pred prvou objednávkou zaregistrovať

  1.       Ak nie ste registrovaný a nechcete strácať čas registráciou, môžete využiť rýchlu objednávku bez registrácie.
  2.       Ak ste registrovaný, stačí v nákupnom košíku zvoliť Prihlásiť sa.

Po úspešnom prihlásení zvoľte Vytvoriť objednávku. Tu si môžete vybrať spôsob doručenia a platby. Nasledujte Kontrola objednávky, kde môžete ešte naposledy skontrolovať správnosť všetkých vašich údajov a obsahu objednávky. Ak je všetko v poriadku, kliknutím na "Záväzne objednávam" bude objednávka záväzná. Po správnom uzavretí objednávky príde do Vašej e-mailovej schránky správa s potvrdením.


Ako mi doručíte tovar?

Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:

  •         Osobný odber v našom showroome v novom Meste nad Váhom na ulici Dolná 4, možný čas osobného odberu : Po-Pia od 9:00 do 17:00, Sobota – do 13:00 (prípadne podľa dohody) kontakt: +421 326420039.
  •         Osobný odber v našej predajni Teplická 2276/30, Piešťany, možný čas osobného odberu : Po-Pia od 9:00 do 18:00, Sobota do 18:00. Kontakt: +421 335529891
  •         Kuriérom priamo až k Vám domov. V prípade objednávky v sume vyššej ako 100 € s DPH, máte dopravu zadarmo.

 

Ako môžem zaplatiť?

  •         Bankovým prevodom vopred na náš účet na základe predfaktúry. V takom prípade je tovar expedovaný až po úspešnom pripísaní prostriedkov na náš účet.
  •         Hotovosťou - pri osobnom odbere tovaru v našom showroome, alebo predajni je možná platba v hotovosti
  •         Platobnou kartou - pri osobnom odbere tovaru v našom showroome, alebo predajni je možná platba platobnou kartou.
  •         Dobierka prostredníctvom kuriéra - v prípade objednávky v sume vyššej ako 100 € s DPH, máte dopravu zadarmo. 

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list.

Reklamácia tovaru

Reklamácie musia byť uplatňované písomnou formou e-mailom na adresu: info@gloval.sk. Reklamačný poriadok sa riadi všeobecnými reklamačnými podmienkami. Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru. 

Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?

Objednávku je možné zrušiť pred jej fyzickým odoslaním z nášho skladu. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie nie je možné nákup zrušiť. Tovar je možné vrátiť v prípade, že bol dodaný iný druh tovaru, alebo v inom množstve ako ste si objednali. V takom prípade nás prosím kontaktujte.


Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Viac informácií
Súhlasím